ژل شستشو صورت پوست حساس کامان حجم 500mL

ویژگی‌ها
برند:
عملکرد: بازسازی و ترمیم کننده, رطوبت رسانی, ضد چروک, محافظت از پوست, نرم کننده
جنسیت: آقایان, بانوان
مناسب پوست: حساس
حجم: 500ml
  • شوینده ملایم
  • ایجاد رطوبت رسانی و نرم کننده
  • جوانسازی پوست
  • سرشار از آنتی اکسیدان
  • حاوی ویتامینE
  • محافظت از پوست در برابر رادیکالهای آزاد
  • خاصیت آبرسانی
  • ترمیم کننده
  • ضد چین و چروک
ارسال رایگان
برای سفارشات با مبلغ بیش از 1.5 میلیون تومان
free-shipping

در انبار موجود نمی باشد

ارسال توسط فروشگاه اینترنتی لعبت
ناموجود

در انبار موجود نمی باشد

توضیحات

ژل شستشو صورت پوست حساس کامان از پوست در برابر رادیکالهای آزاد محافظت کرده و مانع از ایجاد چین و چروک پوستی می شود. این محصول مراقبت پوست، با داشتن خاصیت آبرسانی، سبب حفظ رطوبت پوست شده و باعث نرمی و مرطوب شدن پوست می گردد. ژل شستشو صورتComeon، سرشار از مواد مغذی و ویتامین های مورد نیاز و مفید می باشد. با استفاده از این محصول منحصربفرد پوستی شاداب و جوان خواهید داشت. ژل شستشو صورتComeon در حجم500میل در بازار عرضه گردیده است.

معرفی برند کامان

یرند کامان توسط شرکت سیلانه ی سبز که نمایندگی محصولات کامان بوده در سال 1397 تاسیس شده است. این برند ساخت محصولات با کیفیت در زمینه پوست و جوانسازی فعالیت دارد. این برند با داشتن گروهی منحصربفرد به ساخت محصولا پوستی با سازگاری محیط زیست پرداخته و توانسته با محصولات خارجی رقابت کند و نظر بسیاری از کاربران جلب کند. محصولات مراقبت پوست کامان بسیار گسترده بوده و به راحتی  توانسته تمام نیازی های مشتریان را تامین کند.

ویژگی های ژل شستشو صورت پوست حساس کامان :

شوینده ملایم

ایجاد رطوبت رسانی و نرم کننده

جوانسازی پوست

سرشار از آنتی اکسیدان

حاوی ویتامینE

محافظت از پوست در برابر رادیکالهای آزاد

خاصیت آبرسانی

ترمیم کننده

ضد چین و چروک

 

 

توضیحات تکمیلی

برند

عملکرد

بازسازی و ترمیم کننده, رطوبت رسانی, ضد چروک, محافظت از پوست, نرم کننده

جنسیت

آقایان, بانوان

مناسب پوست

حساس

حجم

500ml

دیدگاهها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

ژل شستشو صورت پوست حساس کامان
ژل شستشو صورت پوست حساس کامان حجم 500mL

در انبار موجود نمی باشد

ناموجود
- +

محصولات پیشنهادی


Fatal error: Uncaught ErrorException: md5_file(/home/loebat/public_html/wp-content/litespeed/css/bab86296c06efb585d5464c97b911e27.css.tmp): failed to open stream: No such file or directory in /home/loebat/public_html/wp-content/plugins/litespeed-cache/src/optimizer.cls.php:140 Stack trace: #0 [internal function]: litespeed_exception_handler(2, 'md5_file(/home/...', '/home/loebat/pu...', 140, Array) #1 /home/loebat/public_html/wp-content/plugins/litespeed-cache/src/optimizer.cls.php(140): md5_file('/home/loebat/pu...') #2 /home/loebat/public_html/wp-content/plugins/litespeed-cache/src/optimize.cls.php(837): LiteSpeed\Optimizer->serve('https://loebat....', 'css', true, Array) #3 /home/loebat/public_html/wp-content/plugins/litespeed-cache/src/optimize.cls.php(330): LiteSpeed\Optimize->_build_hash_url(Array) #4 /home/loebat/public_html/wp-content/plugins/litespeed-cache/src/optimize.cls.php(264): LiteSpeed\Optimize->_optimize() #5 /home/loebat/public_html/wp-includes/class-wp-hook.php(324): LiteSpeed\Optimize->finalize('<!DOC in /home/loebat/public_html/wp-content/plugins/litespeed-cache/src/optimizer.cls.php on line 140